ЕЛЕКТРОПРОИЗВОДСТВО – on line

АЕЦ Козлодуй - данни за електропроизводството

Генерация и товар на ЕЕС в реално време


Япония – Coolbiz – Кампанията има за цел да се намали консумацията на електроенергия

02.05.2018

Във вторник започна общонационалният сезон Coolbiz по цяла Япония

 

От този ден всички служители в страната могат да работят без якета и връзки, а климатиците в държавните институции са настроени на 28 градуса по Целзий.

Кампанията Coolbiz има за цел да намали потреблението на електроенергия в страната.
От 1 юни тя ще влезе в втората фаза, наречена „Super coolbiz“ – японските работници ще могат да използват свободна форма на обличане, включително до дънки, тениски и ризи.
Членовете на правителството през този период обикновено носят леки летни панталони и цветни памучни ризи „kariyusi“, често срещани в южната част на страната.

През 2005 г. в Япония бе въведена практиката на национален преход към лятно облекло.
Тази кампания придоби специална роля след аварията в атомната електроцентрала Фукушима-1 през 2011 г., вследствие на която страната попадна в енергийна криза.

Подробности на:
http://tass.ru/obschestvo/5170725

Tags: ,

Comments are closed.

Тема на седмицата

Енергиен комплекс за безвъглеродно производство на електроенергия

Напоследък редица анализатори отбелязват намаляване на значението на ядрената енергетика, която осигурява малко над 10% от електроенергията в света през 2019 г. Изграждането на...

Още »

Приносът на ядрения отрасъл в икономиката на ЕС

СЪПРИЧАСТНОСТ към децата – аутисти

Търсене

БЪЛГАРСКАТА АТОМНА ЕНЕРГЕТИКА – НАЦИОНАЛНА, РЕГИОНАЛНА И СВЕТОВНА ЕНЕРГИЙНА СИГУРНОСТ-2020 няма да се проведе заради епидемията от COVID-19

Последни коментари